Bwdi

Tani Bwdi (Luli nwñ)


Tanw Aguñ Blog ho si taka tola do.
Simi TanwBlog si gonge lurw luka pa heñdo.

1. Lwdu pwmi nw pe?
2. Koga miri nw pe?
3. Lwdu pwmi koga miri no hokw pe Abotani myogw twnw?

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Lwdu pwmi hw nw lukoda, lwta yuke.
Koga Mirv hw nw lukoda, Ui dwri kapa nanw pa Tani mi koga ho ami puheñ nwpa agw hwdu.

Tani mi, lwdu pwmi, Koga miri, Asañ buluñ bwñyi, Aha bwli bwnyi mi mihi bwko pa Ma’bo yalo paka agw nwñ hwdu.

Taka lyinw si:
Tani, lwdu pwmi la koga miri gwto kula hentw swla be’du harla dalyi kumi. Tūbo leñba ho abwla Tūbo Hakhe ka oho mi tukhw bi, Lyābo leñba ho abwla Lyābo Hale ka oho mi tukhw bi.
Tūbo atu hw Lyābo atu hw, Tani mi tagiñ tōchi ho tōpw rwgañ toliñ dopa, ho sāri riguñ ho bītw rwgañ bīliñ dopa, Mwdo tūko ho turpa liñto la, kwdi to’chi laku jāma, mwdo chachi laku jāma da’ hwdu; Tani mi hu yu lyañga kunw? (Hàla ngo goñge takā nañdo).

Leave a comment